VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

 

 

  • Üldiste müügitingimuste kehtivus
  • HOMEFASHION.ee hinnakiri
  • Ostukorv ja tellimuse vormistamine
  • Tellitud kauba eest tasumine
  • Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
  • Tellimuse tühistamine, toote tagastamine ja -vahetamine
  • Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
  • Vastutus ja vääramatu jõud
  • Muud tingimused
  • Maksed ja kaardimaksete turvalisus
  • Lisainfo

1 Üldiste müügitingimuste kehtivus

         

Veebipoe www.homefashion.ee (edaspidi HOMEFASHION.EE) omanik on OÜ Nictara Kaubanduse (registrikood 10503475), asukohaga Kalaranna 8/4.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.1 Üldised müügitingimused kehtivad HOMEFASHION.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja HOMEFASHION.ee omaniku Nictara Kaubanduse OÜ (edaspidi HOMEFASHION.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3 Lisaks käesolevatele Üldistele tingimustele reguleerivad Kliendi ja HOMEFASHION.ee vahelisi suhteid HOMEFASHION.ee hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

1.4 HOMEFASHION.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse effektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.homefashion.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5 HOMEFASHION.ee ja Klient soovivad kaubelda HOMEFASHION.ee internetilehekülje www.homefashion.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. HOMEFASHION.ee e-poes tellimuse vormistades ning maksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on sellega nõus.

 

2 HOMEFASHION.ee hinnakiri

 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

2.1 HOMEFASHION.ee e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma postikuluta ning sisaldavad käibemaksu 20% (22% al. 01.01.24).

2.2 Kauba kohaletoimetamine maksab sõltuvalt kauba kogusest ja sihtkohast Eesti Vabariigi piires DPD vahendusel.

2.3 HOMEFASHION.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu.

2.4 Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil tingimusel. Välja arvatud juhtudel, kui veebipoe platvormi M2 tarkvara uuenduse tulemusena on tekkinud müüdava kauba programmi sisene mitte planeeritud hinna muutus.

2.5 Registreerudes HOMEFASHION.ee püsikliendiks, saab -10% sooduskoodi. Ostudele, soetud ilma sooduskoodita, ei saa nõuda soodustust tagantjärgi. Online sooduskood ei kehti poes aadressil Kalaranna 8/4, Tallinn, EE10416.  Soodustuskood kehtib täishinnaga ja kuni -20% toodetele.

2.6 Sooduskampaaniate ajal lisa sooduskood ei kehti. Allahinnatud toodetel -20% või üle -20% lisa sooduskoodi ei rakendata.

 

3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1 Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil ta on klikkinud lingile “Lisa Ostukorvi”, seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist või alustada tellimist.

3.2 Ostukorvis olevate toodete arvu, kogust ja toodete omadusi võib vaadata ja vajadusel muuta vajutades lingile „Ostukorv“

3.3 Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient lingile "Vormista Tellimus", kus Klient peab sisestama küsitud andmed, et saaksime Kliendiga vajadusel ühendust võtta ja väljastada arve.

3.4 Kui Klient soovib kaupa saada teisele aadressile, tuleb sellekohane teade saata e-mailile home@homefashion.ee.

3.5 Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahest ka võimalikud lisakulutused. Tellimuse vormistamisel vajutage nupule "Vormista Ost"

3.6 Klient valib endale sobivaima kohaletoimetamise varjandi.

3.7 Olles üle kontrollinud andmete õigsuse, kinnitatakse tellimus vajutades nupule „Soorita Tellimus“

3.8 Müügileping loetakse sõlmituks juhul kui Klient on tasunud Nictara Kaubanduse OÜ arvelduskontole tasumisele kuuluva summa.

 

4 Tellitud kauba eest tasumine

4.1 Toodete eest saate tasuda läbi interneti panga deebet- ja krediitkaartidega, panka linki kaudu.

4.2 Tellimuse kinnitusena saadetakse automaatselt Kliendi poolt edastatud e-mailile teade. Arvet saab kontrollida ja vajadusel välja printida kodulehelt peale tellimuse kinnitamist avanevalt lehelt.

Arvele on märgitud Kliendi kontanktandmed, Kliendi poolt tellitud tooted koos andmete ja hindadega ning HOMEFASHION.ee juriidilised andmed ja pangakonto number.

4.3 Tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Klient ei ole arvel näidatud summat tasunud 24 tunni jooksul alates arve väljastamisest.

 

5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine 

5.1 Peale Lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 3.8 ja eeldusel, et punkt 1.5 on täidetud, toimetatakse tooted 1-7 tööpäeva jooksul DPD vahendusel Kliendini. 

5.2. Tellimus jõustub peale arve tasumist. Tasumisel märkida ära arve ( tellimuse kinnituse ) number.

Kui toote kirjelduses on märgitud tarneaeg 14 päevat, siis need on tooted, mida Homefashion ei hoiusta enda laos ning tellitakse tarnijalt tellimuse vormistamise hetkel.

 

6 Tellimuse tühistamine, toote tagastamine ja -vahetamine

6.1 HOMEFASHION.ee-l on õigus tühistada Kliendi tellimus juhul, kui arve eest ei ole tasutud 24 tunni jooksul.

6.2 Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on tal õigus see tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest HOMEFASHION.ee poolt ning peale vastavasisulise avalduse esitamist e-posti aadressile home@homefashion.ee. 

6.3 HOMEFASHION.ee tagastab ka algse tarnekulu.

6.4 Uue vahetatud toote postitamise eest tasub HOMEFASHION.ee ühekordselt postikulu, iga järgneva vahetuse eest tasub ostja.

6.5 Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud HOMEFASHION.ee-st ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on HOMEFASHION.ee-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt toote eest tasutud ning Kliendile tagastamisele kuuluva summaga.

6.6 Black Friday - allahindluste kampaaniatooted või allahinnatud tooted -20% ja rohkem tagasi ei võeta ja ei vahetata.

6.7 Eritellimusel valmistatud voodipesu - tagasi ei võeta.

 

7 Maksed ja kaardimaksete turvalisus

7.1  HOMEFASHION.ee-s kauba eest tasumisel aktsepteeritakse krediitkaardid Visa, Mastercard. HOMEFASHION.ee veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
  • Eesti maksa hiljem lahendused: Inbank maksa järgmisel kuul, Inbank jaga osadeks, Liisi ID
  • Kniks kinkekaart
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Soome pangamaksed: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
  • Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor
  • Leedu maksa hiljem lahendused: Mokilizingas, Moki3

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

7.2  HOMEFASHION.ee-s kauba eest tasumisel aktsepteeritakse krediitkaardid Visa, Mastercard. HOMEFASHION.ee veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja EVERYPAY SEB.  NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

7.3 Trustly on tegevusloaga makseteenuste ettevõte, kelle üle korraldab järelevalvet Rootsi Finantsjärelevalve Amet. Meil on Euroopa makseteenuse pakkuja (PSP) tegevusluba vastavalt makseteenuste direktiivile (PSD, 2007/64/EÜ) ja direktiivile (EL) 2015/2366 makseteenuste kohta (PSD2). Kasutajal pole vaja end Trustly’s registreerida ja me ei säilita kunagi teavet, mida saaks kasutada su pangakontole juurdepääsu saamiseks. Trustly kasutab lisaks pankade turvasüsteemile kõige tugevamaid olemasolevaid krüptimisstandardeid. (Loe lähemalt)

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

8 Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamine saab teostada DPD Eesti tagastus lehele kudu: DPD tagastuse vormistamise leht. 

8.1 Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient hiljemalt 14 päeva jooksul peale defekti ilmnemist saatma vastavasisulise teate esimesel võimalusel elektronpostiaadressile home@homefashion.ee. Ilma mõjuvata põhjuseta nimetatud tähtajal ilmnenud defekti kohta mitte teatamise korral ei ole Kliendil õigus HOMEFASHION.ee-lt nõuda toote parandamist ega vahetamist. Saadetav teade peab sisaldama arve koopiat, kliendi nime ja kontaktandmeid, kaebuse esitamise kuupäeva, HOMEFASHION.ee-le esitatavat nõuet ja võimalusel fotosid.

8.2 HOMEFASHION.ee ei vastuta: - Kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest; - defekti eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise ja hooldamise tagajärjel; - toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

Kauba tagastamise kulud kannab müüja.

 

9 Vastutus ja vääramatu jõud

HOMEFASHION.ee vastutab Kliendi ees HOMEFASHION.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.1 Klient vastutab HOMEFASHION.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.2 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

9.3 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri moraalse kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

9.4 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate (HOMEFASHION.ee mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.

9.5 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.

 

10 Muud tingimused

10.1 HOMEFASHION.ee kasutab informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. HOMEFASHION.ee ei avalda ostude sooritamise käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel.

10.2 HOMEFASHION.ee saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist HOMEFASHION.ee andmebaasist.

10.3 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja HOMEFASHION.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

10.4 Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega on nii Kliendil kui ka HOMEFASHION.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

11 Lisainfo

 Kui Kliendil tekib küsimusi HOMEFASHION.ee müüdavate toodete või nende tellimise kohta, võtke meiega ühendust kirjutades e-mailile info@homefashion.ee, tel. +372 6108402.