MÜÜGITINGIMUSED

 

Üldiste müügitingimuste kehtivus

1 Üldiste müügitingimuste kehtivus

1.1 Üldised müügitingimused kehtivad HOMEFASHION.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja HOMEFASHION.ee omaniku Nictara Kaubanduse Ltd. (edaspidi HOMEFASHION.ee) vahel nende kahe vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete osas.

1.2 Üldtingimused ei tohi olla vastuolus Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või teabe puudumise korral) neid täiendatakse antud sätetega.

1.3 Lisaks kehtivatele Üldtingimustele reguleerivad Kliendi ja HOMEFASHION.ee vahelisi suhteid hinnakiri ja väljatöötatud head tavad.

1.4 HOMEFASHION.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tõhususe, konkurentsivõime, jätkuva arendamise, teeninduse ja kaubasortimenti või ümberkorraldamise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ja täiendused jõustuvad määratud teabe ilmumise hetkel www.homefashion.ee lehel. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kehtivad Kliendi suhtes tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, välja arvatud juhul, kui seadus või käesolevad tingimused seda ette näevad. muidu.

1.5 HOMEFASHION.ee ja Klient soovivad kaubelda HOMEFASHION.ee veebilehel www.homefashion.ee siin sätestatud tingimustel. HOMEFASHION.ee e-poes tellimust vormistades ja makse sooritades kinnitab Klient, et on müügitingimustega tutvunud ja on nendega nõus.

2 HOMEFASHION.ee hinnakiri

2.1 HOMEFASHION.ee e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes, ei sisalda postikulu ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2 Kauba kohaletoimetamise maksumus sõltub kauba kogusest ja sihtkohast DHL Expressi hinna piirides, International Post.

2.3 HOMEFASHION.ee jätab endale õiguse hindu korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinnamuudatuste jõustumist, siis Kliendile kehtib hind, mis oli tellimuse vormistamise hetkel arvel kajastatud.

3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1 Kliendi ostukorv luuakse hetkel, mil ta on klõpsanud lingile “Lisa ostukorvi”, misjärel on võimalik jätkata toodete sirvimist või alustada tellimust.

3.2 Ostukorvis olevate kaupade arvu, kogust ja tooteomadusi saab vaadata ja vajadusel muuta vajutades lingile “Ostukorv”

3.3 Tellimuse vormistamiseks klikib Klient lingil „Vormista tellimus“, kuhu peab klient sisestama nõutud andmed, et saaksime vajadusel Kliendiga ühendust võtta ja arve väljastada.

3.4 Kui Klient soovib saata kauba muule aadressile, tuleb saata vastav teade e-posti teel aadressile home@homefashio.ee.

3.5 Tellitud toote tõrgeteta kohaletoimetamine ja võimalikud lisakulud sõltuvad Kliendi poolt esitatud andmete õigsusest ja täpsusest Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu "Edasta".

3.6 Klient valib endale sobivaima tarneviisi.

3.7 Olles kontrollinud andmete õigsust, kinnitatakse tellimus, vajutades nuppu “Saada tellimus”

3.8 Müügileping loetakse sõlmituks, kui Klient on tasumisele kuuluva summa kandnud Nictara Kaubanduse OÜ arveldusarvele.

4 Makseviisid

4.1 Tellimuse eest saate tasuda PayPali ja internetipanga kaudu, kasutades krediit- või deebetkaarte.

Interneti-kaardimakse (Visa, MasterCard). Nictara Kaubanduse OÜ vastutab isikuandmete töötlemise eest ja edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale MAKSEKESKUSELE. Kui süsteem küsib kaardi andmeid, kasutatakse SSL-i, MasterCard SecureCode'i, Verified by Visa, tagades, et vahetatavat teavet ei saa volitamata isikud kopeerida ega muuta.

Pärast tellimuse vormistamist ja MAKESEKSUS pangalingi makseviisi valimist suunatakse klient automaatselt MAKSEKESKUS Gateway liidese makselehele, kuhu ta sisestab oma kaardi andmed. 

4.2 Tellimuse kinnitamise teade saadetakse automaatselt Kliendi poolt edastatud e-postile. Arvega saab tutvuda ja vajadusel ka välja printida kodulehelt peale tellimuse kinnitamist avalehel. Arvele on märgitud Kliendi kontaktandmed, Kliendi poolt tellitud kaubad koos andmete ja hindadega ning HOMEFASHION.ee juriidilised andmed ja pangakonto number.

5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine. Ülemaailmne saatmine.

5.1 Pärast Lepingu jõustumist toimetatakse tingimuste punkti 3.8 kohaselt ja punkti 1.5 täitmise eeldusel tooted Kliendile rahvusvaheliste ettevõtete DHL ja DPD kaudu.

5.2 Kõik asjakohased teie tellimuse ja sihtkohta kohaletoimetamise võimalused kuvatakse kassas. Nad toimetavad paki tellimuse alusel saaja aadressile.

 

6 Tellimuse tühistamine, toote tagastamine ja ümbervahetamine

6.1 HOMEFASHION.ee-l on õigus Kliendi tellimus tühistada, kui arvet ei ole 24 tunni jooksul tasutud.

6.2 Kui kaup on sobimatu või ei vasta Kliendi ootustele, on tal õigus kaup tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatavad kaubad peavad olema kahjustamata, kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest koos transpordikuluga tagastatakse Kliendi pangakontole hiljemalt 14 tööpäeva jooksul arvates kauba HOMEFASHION.ee poolt kättesaamisest ja pärast vastavasisulise avalduse esitamist e-posti aadressile home @homefashion.ee. Kauba tagastamise kulud kannab müüja.

VAHETUSED

6.3 Kui soovite kaupa vahetada, peate tagastama algse kauba ja seejärel esitama uue tellimuse. Vastavalt meie tagastuspoliitikale saate algse kauba eest raha tagasi, välja arvatud esialgsed saatmiskulud.

6.4 Tarne eest tasutud summad ei kuulu tagastamisele.

6.5 Kui tagastatav toode on riknenud või riknemise põhjuseks on asjaolud, mis ei ole HOMEFASHION.ee süül ja toote ebatavalise kasutamise tulemusena, on HOMEFASHION.ee-l õigus tasaarveldada toote väärtuse vähenemine alates 2010. aastast. Kliendi poolt toote eest tasutud ja Kliendile tagastamisele kuuluv summa.

7 Nõuetele mittevastavate toodete garantii ja tagastamine

7.1 HOMEFASHION.ee ei vastuta: - Kliendi süül toote riknemise/kahjustumise eest; - defekt, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise ja hooldamise tulemusena; - toote loomulik, füüsiline kulumine selle tavapärase kasutamise tagajärjel.

8 Vastutus ja vääramatu jõud

8.1 HOMEFASHION.ee vastutab Kliendi ees kahju eest, mis on tekkinud HOMEFASHION.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumise tagajärjel Eesti kehtivates õigusaktides ettenähtud juhtudel ja ulatuses.

8.2 Klient vastutab HOMEFASHION.ee ees käesolevate tingimuste rikkumise tagajärjel tekkinud kahju eest Eesti kehtivates õigusaktides ettenähtud juhtudel ja ulatuses.

8.3 Kumbki pool ei vastuta teise poole ees ja tema tegevust ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks, sõltumata täitmisega viivitusest või kohustuste täitmata jätmisest, kui määratud viivitamise või täitmata jätmise põhjus on ei ole määratud isikute kontrolli all (vääramatu jõud).

8.4 HOMEFASHION.ee ei hüvita moraalset kahju, mis võib Kliendil tekkida seoses tarnetähtaegade, hindade ja muude tingimuste muutumisega kehtivate tingimuste raames.

8.5 Allahinnatud kaupadele garantii ei kehti ja allahinnatud kaupa tagasi ei osteta.

9 Muud tingimused

9.1 HOMEFASHION.ee kasutab teavet ainult Kliendi tellimuse täitmiseks. HOMEFASHION.ee ei avalda kolmandatele isikutele tellimuste täitmise käigus saadud teavet, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel.

9.2 HOMEFASHION.ee jätab endale õiguse saata Kliendile aeg-ajalt infot uute toodete, kampaaniate ja eripakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist HOMEFASHION.ee andmebaasist.

9.3 Käesolevate tingimustega reguleerimata küsimuste osas järgivad Klient ja HOMEFASHION.ee kehtivaid Eesti Vabariigi õigusakte ja teisi pooltevahelisi suhteid reguleerivaid õigusakte.

9.4 Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevad eriarvamused ja vaidlused lahendatakse eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi Poolte läbirääkimiste teel lahendada ei õnnestu, on Kliendil ja ka HOMEFASHION.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

10 Lisainfo

10.1 Kui Kliendil on küsimusi Nictara Kaubanduse OÜ poolt müüdavate toodete kohta HOMEFASHION, Kalaranna 8/4, Tallinn, Eesti, võtke meiega ühendust kirjutades e-posti aadressile info@homefashion.ee.