KKK

Tere tulemast meie KKK lehele, kus leiate vastused kõige sagedamini esitatud küsimustele
 meie toodete, teenuste ja muu kohta.

1. Üldised küsimused

2. Toodete/teenuste küsimused

3. Konto küsimused

4. Tellimuse staatus

5. Kontakt

1. Üldised küsimused

Tellimuste töötlemine ja kohaletoimetamine

Soovime, et oleksite oma ostuga täiesti rahul, seetõttu aktsepteerime tagastusi kõigi toodete puhul 14 päeva jooksul alates ostukuupäevast. Tagastuse alustamiseks külastage palun meie Tagastuste lehte ja järgige seal olevaid juhiseid.

Püüame tellimused töödelda võimalikult kiiresti, kuid kui soovite oma tellimust muuta või tühistada, võtke meie klienditeenindusega võimalikult kiiresti ühendust
Teeme kõik endast oleneva, et teie soovi rahuldada.
Tellimuste jälgimine
Kui teie tellimus on saadetud, saate e-posti teel jälgimisnumbri. Saate seda numbrit kasutada oma tellimuse jälgimiseks meie veebisaidil või kuller ettevõtte veebisaidil.
Kas teil on ka pood, kus saab tooteid näha?
Jah, meie pood asub Tallinnas, Eestis, aadressil Kalaranna 8/4, 10416.

2. Tagastused ja vahetused

Tagastusreeglid
Kui te ei ole HOMEFASHIONi ostuga mingil põhjusel täiesti rahul, võite uued (kasutamata) tooted tagastada täieliku raha tagasi saamiseks algse makseviisiga 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist, enamikel juhtudel. Pakume ka tasuta tagastusi, et muuta protsess lihtsaks ja mugavaks.

Kui te ei ole oma HOMEFASHIONi ostuga mingil põhjusel täiesti rahul, saate uued (kasutamata) tooted tagastada 14 päeva jooksul alates ostukuupäevast ning saada täielik tagasimakse originaalsele makseviisile, enamikul juhtudel.

Tagastamine on tasuta, et protsess oleks lihtne ja mugav.

1. Toodete leidmine

Toodete otsimine ja sirvimine

Toote ostmiseks kasutage meie saidi üleval paremas nurgas olevat otsingukasti, et leida täpselt toode, mida vajate.

Saate sisestada toote nime või isegi osalise kirjelduse. Otsing võib olla üldine, näiteks “voodipesu”, või väga konkreetne, näiteks “satiinist tekikott”, et kiiresti leida teie eelistustele vastavad tooted.

Toote info ja detailid
Tooteinfo ja detailid leiate tootelehelt, kus on toodud tootekirjeldus, transport ja IN-bank järelmaks.
Kuidas valida õiget Altrenotti madratsit?

Meie salongis on eksponeeritud Altrenotti Biorest Exuberance 2000 madrats ning pakume ka kangaste näidiseid. Aitame hea meelega valida täiusliku madratsi, mis vastab teie vajadustele. Madratsi valimisel on oluline arvestada oma eelistust tugevuse osas: pehme, keskmine või kõva, et tagada mugav ja toetav uni.

Võtke julgelt meiega ühendust – aitame hea meelega valida teie jaoks sobiva madratsi.

Madratsi tellimisel leiate tarne- ja saatmistingimused kassas.

Kõik tellitud madratsid toimetatakse otse teie koju.

Madratseid ei saa tagastada, kuna iga madrats valmistatakse ja valitakse täpselt vastavalt teie isiklikele eelistustele.

Tooteinfo
Toote Kirjelduse all leiate kõik toote omadused: kvaliteet, päritolu ja hooldus, mis aitavad teil valida sobiva toote.
Toote saadavus
HOMEFASHION pakub laia valikut kvaliteetseid tooteid. Tarneaeg varieerub sõltuvalt tellitud toodetest ja võib olla kuni 10 päeva. Kui voodipesu on vaja kohandada, võib tarneaeg olla veidi pikem.
Erandiks on Altrenotti madratsid (tarneaeg kuni 4 nädalat) ning HEFELi tekid ja padjad (tarneaeg 2–4 nädalat).

Konto registreerimine ja sisselogimine

Parooli lähtestamine
Kui olete oma parooli unustanud, klõpsake sisselogimise ekraanil linki "Unustasid parooli?". Sisestage oma e-posti aadress ja me saadame teile lingi parooli lähtestamiseks.
Sisselogimise e-posti aadressi või parooli muutmine
Oma konto e-posti aadressi ja parooli saad muuta Kontoandmete lehel.
Kõik sinu e-posti teavitused ja tellimuse kinnitused saadetakse edaspidi sinu uuele e-posti aadressile.

Tellimuse staatus ja ajalugu

Tellimuse jälgimine
HOMEFASHIONi tellimuste puhul leiad oma jälgimisnumbri e-kirjast, mis saadetakse sulle pärast tellimuse komplekteerimist.
Samuti saad külastada kulleri veebilehte ja sisestada jälgimisnumbri, et vaadata saadetise üksikasjalikku liikumist.
Tellimuse töötlemine - "Saadetud"
Pärast tellimuse esitamist ja selle eest tasumist pakitakse ja valmistatakse see saadetiseks. Kohaletoimetamine võtab tavaliselt 2–10 tööpäeva, olenevalt valitud toodetest ja kasutatud lisateenustest.

HEFEL tekid ja padjad  1 - 4 nädalat
ALTRENOTTI madratsid 4 nädalat 
Tellimuse kohaletoimetamine - "Osaliselt saadetud"
Kui mõne toote tarneaeg on pikem, võidakse tellimus kohale toimetada mitme saadetisena.
Kui esimene saadetis on teele saadetud, uuendatakse vastavalt tellimuse olekut.
Tellimus tagastatud - "Tagastatud"
Tagastuse töötlemine ja krediitkaardikontole raha tagastamine võib aega võtta kuni 2 nädalat. Kui teie tellimus on tagastatud ja töödeldud, kuvatakse tellimuse olek "Tagastatud". Teavitame teid e-posti teel, kui teie tagastus on töödeldud.

Tellimuse tühistamine või muutmine

Enne tellimuse kinnitamist saad ostukorvis üle vaadata kõik tooted ja kogusumma.
Pärast tellimuse esitamist ei ole võimalik muudatusi enam teha.
HOME FASHION Pood
Tallinn, Eesti, Kalaranna 8/4, 10416
Telefon: +372 610 8402 (WhatsAppis mitte kättesaadav)
E - R: 10:00 - 18:00
       L: 11:00 - 15:00