VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

  • Üldiste müügitingimuste kehtivus
  • HOMEFASHION.ee hinnakiri
  • Ostukorv ja tellimuse vormistamine
  • Tellitud kauba eest tasumine
  • Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
  • Tellimuse tühistamine, toote tagastamine ja -vahetamine
  • Garantii ja mittevastavate toodete tagastamine
  • Vastutus ja vääramatu jõud
  • Muud tingimused
  • Maksed ja kaardimaksete turvalisus
  • Lisainfo

1 Üldiste müügitingimuste kehtivus

         

Veebipoe www.homefashion.ee (edaspidi HOMEFASHION.EE) omanik on OÜ Nictara Kaubanduse (registrikood 10503475), asukohaga Kalaranna 8/4.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.1 Üldised müügitingimused kehtivad HOMEFASHION.ee e-poe ravi (edaspidi Klient) ja HOMEFASHION.ee omaniku Nictara Kaubanduse OÜ (edaspidi HOMEFASHION.ee) kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigi kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva teabe puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3 Lisaks käesolevatele Üldistele tingimuste reguleerimistele Kliendi ja HOMEFASHION.ee vahelisi suhteid HOMEFASHION.ee hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

1.4 MEFASHION.ee H endale õiguse käesoleva id tingimused ja hinna ühepoolselt muuta oma tegevuse tõhususe, konkurentsivõime, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgi. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning jõustuvad nimetatud informatsiooni ilmumise momendist lehekülje täiendusel www.homefashion.ee. Kui Klient edastab oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, kui seadused või tingimused on ette nähtud teisiti.

1.5 HOMEFASHION.ee ja Klient võivad kaubelda HOMEFASHION.ee internetileheküljel www.homefashion.ee kaudu käesoleva dokumendi sisu. HOMEFASHION.ee e-poes tellimuse vormistades ning maksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja sellega nõus.

2 HOMEFASHION.ee hinnakiri

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

2.1 HOMEFASHION.ee e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma postikulu ning sisaldab käibemaksu 20% (22% al. 01.01.24).

2.2 Kauba kohaletoimetamine maksab kauba kogusest ja andmetest Eesti Vabariigi piires DPD vahendusel.

2.3 HOMEFASHION.ee H endale õiguse korrigeerida hindu.

2.4 Kui Klient edastab oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arveldatud tellimuse vormistamise momendil tingimusel. Välja arvatud, kui veebipoe platvormi M2 tarkvara uuenduse on ilmunud müüdava kauba programmi siseneda mitte planeeritud hinna muutusi.

2.5 Registreerudes HOMEFASHION.ee püsikliendiks, saab -10% sooduskoodi. Ostudele, soetud ilma sooduskoodita, ei saa nõuda soodustust tagantjärgi. Online sooduskood ei kehti poes aadressil Kalaranna 8/4, Tallinn, EE10416. Soodustuskood kehtib täishinnaga ja kuni -20% toodetele.

2.6 Sooduskampaaniate ajal lisa sooduskood ei kehti. Allahinnatud toodetel -20% või üle -20% lisa sooduskoodi ei rakendata.

3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1 Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil ta on klikkinud lingile “Lisa Ostukorvi”, mis on võimalik jätkata toodete sirvimist või alustada tellimist.

3.2 Ostukorvis olevate toodete arvu, kogust ja toodete omadusi saab vaadata ja vajadusel muuta lingile „Ostukorv“

3.3 Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient lingile "Vormista Tellimus", kus Klient peab sisestama küsitud andmeid, et saaksime Kliendiga vajadusel ühendust võtta ja väljastada arve.

3.4 Kui Klient soovib saada teisele aadressile, tuleb sellekohane teade saata e-mailile home@homefashion.ee.

3.5 Tellimuse esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häirete võimalik kohaletoimetamine ja kaudsed lisandid. Tellimuse vormis nupule "Vormista Ost"

3.6 Klient valib endale sobivaima kohaletoimetamise varjandi.

3.7 Olles üle kontrollinud andmete õigsuse, kinnitatakse tellimus vajutades nupule „Soorita Tellimus“

3.8 Müügileping loetakse sõlmituks juhul kui Klient on tasunud Nictara Kaubanduse OÜ arvelduskontole tasumisele kuuluva summa.

4 Tellitud kauba eest tasumine

4.1 Toodete eest saate tasuda läbi interneti panga deebet- ja krediitkaartidega, panka linki kaudu.

4.2 Kliendi poolt edastatud e-mailile teade. Arvet saab kontrollida ja vajadusel välja printida kodulehelt peale tellimuse kinnitamist avanevalt lehelt.

Arvele on märgitud Kliendi kontonktandmed, Kliendi poolt tellitud tooted koos andmete ja hindadega ning HOMEFASHION.ee saadud andmed ja pangakonto number.

4.3 Tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Klient ei ole arveldatud summat tasunud 24 tunni jooksul alates arve väljastamisest.

5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1 Peale Lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktidele 3.8 ja eeldusel, et punkt 1.5 on täidetud, toimetatakse tooteid 1-7 tööpäeva jooksul DPD vahendusel Kliendini.

5.2. Tellimus jõustub peale arve tasumist. Tasumisel märkida ära arve ( tellimuse kinnituse ) number.

Kui toote kirjeldused on märgitud tarneaeg 14 päeva, siis need on tooted, mida Homefashion ei hoiusta enda laos ning tellitakse tarnijalt tellimuse vormistamise hetkel.

6 Tellimuse tühistamine, toote tagastamine ja -vahetamine

6.1 HOMEFASHION.ee-l on õigus tühistada Kliendi tellimus juhul, kui arve eest ei tasutud 24 tunni jooksul.

6.2 Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on tal õigus see tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab hävitama, kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest HOMEFASHION.ee poolt ning peale vastavasisulise avalduse esitamist e-posti aadressile home@homefashion.ee.

6.3 HOMEFASHION.ee tagastab ka algse tarnekulu.

6.4 Uued vahetatud toote postitamise eest tasub HOMEFASHION.ee ühekordselt postikulu, iga järgneva vahetuse eest tasub ostja.

6.5 Kui tagastatav toode on poolnenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole põhjustanud HOMEFASHION.ee-st ning toote mittesihipärase kasutamise, on HOMEFASHION.ee-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt tasutud ja Kliendile tagastamisele kuuluva summaga.

6.6 Black Friday - allahindluste kampaaniatooted või allahinnatud tooted -20% ja rohkem tagasi ei võeta ja ei vahetata.

6.7 Eritellimusel valmistatud voodipesu - tagasi ei võeta.

7 Maksed ja kaardimaksete turvalisus

7.1 HOMEFASHION.ee-s kauba eest tasumisel kasutatakse krediitkaarte Visa, Mastercard. HOMEFASHION.ee veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajaliku isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS. Makseid vahendab Maksekeskus AS . Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalise keskkonna ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluvast summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
  • Eesti maksa hiljem lahendused : Inbank maksab järgmisel kuul, Inbank jaga osadeks, Liisi ID
  • Kniks kinkekaart
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Soome pangamaksed: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
  • Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor
  • Leedu maksa hiljem lahendused : Mokilizingas, Moki3

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

7.2 HOMEFASHION.ee-s kauba eest tasumisel kasutatakse krediitkaarte Visa, Mastercard. HOMEFASHION.ee veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajaliku isikuandmed volitatud töötleja EVERYPAY SEB. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

7.3 Trustly on tegevusloaga makseteenuste ettevõte, kelle üle korraldab järelevalvet Rootsi Finantsjärelevalve Amet. Meil on Euroopa makseteenuse pakkuja (PSP) tegevusluba vastavalt makseteenuste direktiivile (PSD, 2007/64/EÜ) ja direktiivile (EL) 2015/2366 makseteenuste kohta (PSD2). Kasutajal pole vaja end Trustly registreerida ja me ei säilita kunagi, mida saaks kasutada su pangakontole juurdepääsuks. Trustly kasutab lisaks pankade turvasüsteemile kõige tugevamaid olemasolevaid krüptimisstandardeid. ( Loe lähemalt )

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul viisil, teavitatakse sellest, kuidas ostja esimesel hetkel tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

8 Garantii ja mittevastavate toodete tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 nõuded.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemus, mis toimub ja toimimise kinnitamiseks, nagu see on lubatud kauba testimiseks.

Kui kaupa on muuks otstarbeks vajaliku kauba olemuse kohta, on vajalik ja toimimise kulumiseks või selle kasutamise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamine saab teostada DPD Eesti tagastus lehele kudu: DPD tagastuse vormistamise leht.

8.1 Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient hiljemalt 14 päeva jooksul pärast defekti ilmnemist saatma vastavasisulise teate esimesel kohal elektronpostiaadressile home@homefash.ee. Ilma mõjuvata põhjuseta lõplikult ilmnenud defekti kohta mitte teatamise korral ei ole Kliendil õigus HOMEFASHION.ee-lt nõuda toote parandamist ega vahetamist. Saadetav teade peab sisaldama arve koopiat, kliendi nime ja kontaktandmeid, kaebuse esitamise päeva, HOMEFASHION.ee-le esitatavad nõuet ja palju fotosid.

8.2 HOMEFASHION.ee ei vastuta: - Kliendi süül toote halfnemise/kahjustumise eest; - defekt eest, mis on kasutatudkorrapärase kasutamise ja hooldatud toote mitte; - toote loomuliku kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

Kauba tagastamise kulud kannab müüja.

9 Vastutus ja vääramatu jõud

HOMEFASHION.ee vastutab Kliendi ees HOMEFASHION.ee poolt tingimuste rikkumiste tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi kehtivate õigusaktide kohaselt.

9.1 Klient vastutab HOMEFASHION.ee ees Kliendi poolt tekitatud tingimuste rikkumiste tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi kehtivate õigusaktide ettekirjutused ja nõuded.

9.2 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuste teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mittetegemise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

9.3 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

9.4 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri Kliendi seotud, mis tekivad asjaolud, et Klient võttis enda peale kolmandate (HOMEFASHION.ee mittesõltuvate) isikute kohustuste tingimustega vastuolus käesoleval viisil.

9.5 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmne.

10 Muud tingimused

10.1 HOMEFASHION.ee kasutamist ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. HOMEFASHION.ee ei avaldade sooritamise käigus teatavaks saanud ostu informatsiooni kolmandatele osapooltele, va seadusega ette nähtud.

10.2 HOMEFASHION.ee saadab ostjale uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ja teada oma soovist otsepostituse teadete olemasolu. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist HOMEFASHION.ee andmebaasist.

10.3 Käesolevate tingimuste reguleerimisküsimused juhinduvad Klient ja HOMEFASHION.ee Eesti Vabariigi kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivate teistest aktidest.

10.4 Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevad eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevad vaidlused ei õnnestunud poolte läbirääkimistega on nii Kliendil kui ka HOMEFASHION.ee-l õigus oma õiguste kaitseks Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole .

11 Lisainfo

Kui Kliendil tekib küsimusi HOMEFASHION.ee müüdavate toodete või nende tellimise kohta, võta meiega ühendust kirjutades e-mailile info@homefashion.ee, tel. +372 6108402.